Entries

スポンサーサイト


[C116] app for android

I'm truly enjoying the theme/design of your weblog. Do you ever run into any internet browser compatibility problems? A small number of my blog audience have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Firefox. Do you have any ideas to assist fix this problem?

[C290] unlimited hosting

Thank you for the auspicious writeup. It really was when a enjoyment account it. Glance complex to far brought agreeable from you! By the way, how can we communicate?

2008.12.11 PAPIER LABO in 千駄ヶ谷

文房具の本や雑貨の本で度々紹介されている
お店でずっと気になっていたんですが
なにがきになっていたかというと
“家”です。
全面におしだしているわけではないと思うのですが
なにか“匂い”する、ここに行けば“家”に会えると思って
打ち合わせのあと近くだったのでふらりと寄ってみたら
ドンピシャ!
家がいろいろありました。

IMG_3766 のコピー

IMG_3768 のコピー

IMG_3764 のコピー


ということで、お店で家のアイテムと並んで撮らせていただきました。

店主の方が家好きなようで、家の形をした販売用のアイテムもあれば
飾りとして置いているコレクションもあったりと
家収集を始めた私にはバッチリのお店でした。
残念だったのは目当てにしていた家型の鉛筆削りが欠品中だったこと。

家型のペーパーウエイトとレターセットを購入しました。
また、鉛筆削りを求めてチャレンジしよう。
スポンサーサイト

[C116] app for android

I'm truly enjoying the theme/design of your weblog. Do you ever run into any internet browser compatibility problems? A small number of my blog audience have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Firefox. Do you have any ideas to assist fix this problem?

[C290] unlimited hosting

Thank you for the auspicious writeup. It really was when a enjoyment account it. Glance complex to far brought agreeable from you! By the way, how can we communicate?
