Entries



[C239] android games

Rather nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. Following all I will probably be subscribing to your rss feed and I hope you write once more soon!

[C404] web hosting services

This actually answered my issue, thank you!

2009.5.7 東京行きの新幹線の中で

取材で神戸に向かう新幹線の中、名古屋駅についたところで
ちょっとネオン越しに撮ってみました。
神戸での取材だったので前日入りして実家に泊まることに。

実家に帰るのはお正月くらいなので年に1回くらいしか帰りません。
お盆は大抵仕事だったり旅行だったりで帰省しないことのほうが
増えました。そんな両親も結構な年になったので心配ではありますが
4月いっぱいで仕事を引退して隠居生活をすることになりました。
ちょっとほっとしています。老体で仕事をしているほうが心配だし
車の運転もほどほどにしてほしいと思うので引退してもらうほうが
安心です。
これからは時間ができるので、何をするのだろうかと考え
映画好きの父親のためにツタヤで適当にDVDを3本購入。
母の日も近かったので、母親には手ぬぐいのようなタオルのような
ものと石けんのセットを。
また、次に会うのはお正月ですね。


IMG_4884 のコピー

IMG_4881 のコピー

[C239] android games

Rather nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. Following all I will probably be subscribing to your rss feed and I hope you write once more soon!

[C404] web hosting services

This actually answered my issue, thank you!
